Nagroda dla technologii wiązania New Holland Loop Master
Carlo Lambro, Prezydent marki New Holland, mówi:
Jesteśmy zaszczyceni, że otrzymaliśmyto wyróżnienie za naszą opatentowaną technologię Loop Master, która przynosi naszym Klientom znaczne korzyści w zakresie kosztów oraz ochrony środowiska. Dochodząc do wniosku, iż jakość beli ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia maksymalnej wydajności produkcyjnej oraz minimum odpadów, przez lata nasz zespół koncentrował swoje zasoby na tym,w jaki sposób jeszcze bardziej udoskonalić te swa aspekty, jednocześnie sprawiając, iż proces formowania beli będzie jeszcze bardziej ekologiczny.
Felix Ramuenke, Global Product Manager ds. Pras Wielkogabarytowych, dodaje:
Technologia Loop Master czerpie i łączy w całość to, co najlepsze z dwóch dotychczasowych technologii wiązania węzłów, tworząc w ten sposób rozwiązanie wiodące prym w tym sektorze. To unikalne rozwiązanie wzbudziło ogromne zainteresowanie ekspertów branży,orazzostało też bardzo dobrze przyjęte przez Klientów.Technologia Loop Master zdobyła wiele branżowych nagród, wyróżniających to unikalne rozwiązanie. Łączy ono w sobie koncepcje dwóch poprzednich technologii wiązania węzłów: supłacza węzłów pętlowych oraz podwójnego supłacza. Z jednej strony eliminuje ona straty na końcówkach sznurka wynikające z technologii wiązania podwójnego węzła, którepozostawianesąna polu, stanowiąc koszt dla rolników, ryzyko dla zwierząt hodowlanych żywiących się uformowaną w bele kiszonką, oraz zanieczyszczenie środowiska. Z drugiej zaś strony, rozwiązanie Loop Master wykorzystuje największą wytrzymałość na rozciąganie supłacza węzłów pętlowych, zwiększając ją o 26%. Oznacza to możliwość wykorzystania sznurka niższej klasy oraz łatwiejsze w przeładunku bele. Korzyści technologii Loop Master są oczywiste: zmniejszając ścinki pozwala zaoszczędzić około 50kg lub 6km sznurka na każde 10 000 bel, co skutkuje zmniejszeniem kosztów oraz korzyściami dla środowiska. Większa wytrzymałość na rozciąganie wraz systemem podwyższonegozgniotu nowej prasy przekładają się na większą gęstość bel, optymalizując transport ciężarowy dzięki większemu tonażowi ładunku. Oznacza to transport mniejszej liczby załadunków, co dodatkowo zmniejsza negatywny wpływ na środowisko.
Źródło: New Holland
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|