„Dobry Start” na nowych zasadach - to musisz wiedzieć!

Opublikowano 18.06.2021 r.
Program „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022 będzie realizowany na nowych zasadach. Sprawdź koniecznie, co musisz wiedzieć zanim złożysz wniosek.
Co się zmienia?
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Warto zaznaczyć, że dla rodziców, którzy do tej pory składali wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną (najpopularniejsza forma), PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie - informuje Ministerstwo Rodziny.
Jak składać wniosek?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
- przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
- przez bankowość elektroniczną
- przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Źródło: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
![]() |
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|