KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • ODR Bratoszewice
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • Narodowy Instytut Wolności
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych

WYSZUKIWARKA

KOWR na Forum Wizja Rozwoju

Opublikowano 23.06.2022 r.
przez Redakcja KalendarzRolnikow.pl
V. edycja Forum Wizja Rozwoju, odbyła się pod patronatem Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego w dniach 20-21 czerwca 2022 r. w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Podczas Forum poruszone zostały najważniejsze wyzwania stojące przed polską gospodarką, m.in. związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem, energetyką, MEW, gospodarką morską, troską o lokalną tożsamość i rozwój społeczności lokalnych. 

W ramach Forum Partnerów Krajowy Ośrodek Wsoparcia Rolnictwa przygotował panel „KOWR Produkt Polski – pochodzenie ma znaczenie”. W panelu wzięli też udział: poseł RP Jan Krzysztof Ardanowski – Przewodniczący Rady ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich przy Prezydencie RP, Arkadiusz Urban – Prezes Krajowego Zasobu Nieruchomości, Marcin Wroński – Zastępca Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Rafał Zgorzelski – Członek Zarządu PKP S.A.oraz Barbara Bisz Dyrektor Biura Produktów Grupy Krajowej Grupy Spożywczej.

Przewodniczący Rady ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich Jan Krzysztof Ardanowski podkreślał wagę promocji znaku „Produkt Polski” oraz dobrą współpracę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa z biznesem i administracją. Zdaniem Jana Krzysztofa Ardanowskiego polityka wspierania towarów wyprodukowanych w konkretnym kraju jest od lat prowadzona w Unii Europejskiej i przynosi dobre rezultaty.

Marcin Wroński – Zastępca Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa podkreślał, że promocja polskich produktów wymaga konsekwentnej i systematycznej pracy. „Wprowadzenie oznaczenia „Produkt Polski” to ogromny sukces polskiej gospodarki. Dwa i pół roku działań promocyjnych przyniosło wymierne rezultaty. Według ostatniego badania „Polska Wieś i Rolnictwo”, aż 69% Polaków podczas codziennych zakupów spotyka takie produkty i je rozpoznaje”.

Całość debaty pod patronatem KOWR odbyła się w duchu patriotyzmu konsumenckiego. Przedstawiciele poszczególnych instytucji potwierdzili, że każda dziedzina biznesu może się zaangażować w budowanie świadomości konsumenckiej, we wzmacnianie oznaczenia „Produkt Polski”, a tym samym - w rozwój krajowej gospodarki.

Zapraszamy do obejrzenia panelu „KOWR Produkt Polski – pochodzenie ma znaczenie” pod linkiem.

Źródło: KOWR

POWIĄZANE TEMATY:forum wizji rozwojukowr
kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO