KRUS partnerem kampanii UOKiK "Seniorze, nie daj się oszukać!"
UOKiK, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Komenda Główna Policji oraz KRUS podejmą wspólne działania mające na celu popularyzację wiedzy konsumenckiej wśród seniorów i ostrzeganie ich przed nieuczciwymi praktykami niektórych przedsiębiorców.
Kampania "Seniorze, nie daj się oszukać!" to bardzo ważna inicjatywa, która ma szczególne znaczenie w okresie przedświątecznym, czyli wtedy, gdy możemy spodziewać się nasilenia nieuczciwych praktyk rynkowych wobec konsumentów. Mam nadzieję, że włączenie się Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego do Kampanii – jako jej Partnera – przyczyni się do ograniczenia tych niepożądanych zdarzeń, na które narażeni są również rolnicy. Poprzez sieć oddziałów i placówek terenowych KRUS będziemy docierać z przesłaniem Kampanii do naszych ubezpieczonych i świadczeniobiorców, w tym również do seniorów. – powiedziała Pani Aleksandra Hadzik – Prezes Kasy podczas uroczystej inauguracji kampanii.
Jak informuje UOKiK, do konsumentów trafi ponad 350 tysięcy ulotek przygotowanych przez UOKiK, a dystrybuowanych przez Policję, ZUS i KRUS. Ulotki będą rozdawane podczas spotkań przedstawicieli czterech instytucji z seniorami. To nie wszystko – ponad 3 tysiące plakatów będzie dostępnych w siedzibach ZUS i KRUS, czyli miejscach często odwiedzanych przez seniorów.
Źródło, fot.: KRUS, UOKiK
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|