e-wniosek: przydałaby się wojewódzka infolinia...
Jak bowiem wskazują rolnicy, obsługa aplikacji jest trudna, a sam e-wniosek często jest zmieniany. Tymczasem rolnicy zajmują się uprawą i hodowlą, a nie nowinkami elektornicznymi.
Aplikacja e-wniosek jest w trakcie tworzenia i modyfikacji i dlatego generuje dużo błędów, szczególnie przy wnioskach bardziej złożonych. W związku z tym istnieje potrzeba szybkiego kontaktu, zarówno e-mailowego, telefonicznego ale również osobistego - informuje Ryszard Ciźla, prezes zarządu Świętokrzyskiej Izby Rolniczej. - Jakikolwiek kontakt z centralą ARiMR w sprawie błędów aplikacji e-wniosek jest bardzo utrudniony, nie ma terminowych odpowiedzi e-mailowych na zgłoszenia, a infolinia, prawdopodobnie ze względu na dużą ilość jednocześnie składanych z całej Polski problemów jest zablokowana. Często pojawia się komunikat „błąd systemu” a „czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem” wynosi kilka godzin.
Dlatego zdaniem samorządu rolniczego z woj. świętokrzyskiego, utworzenie choćby jednego stanowiska ds. obsługi zgłaszanych błędów aplikacji e-wniosek zdecydowanie usprawniłoby wypełnianie i poprawiłoby jakość składanych do ARiMR wniosków o płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego.
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|