Media społecznościowe w promocji produktów lokalnych
I choć szkolenie przewidziane jest przede wszystkim dla doradców rolniczych i przedstawicieli samorządu terytorialnego, to ze szkolenia skorzystać mogą także prywatne podmioty doradcze oraz inne instytucje działające na rzecz promocji produktów lokalnych.
Szkolenie będzie prowadzone przez specjalistę w zakresie promocji regionów w Internecie, pana Tymoteusza Tymińskiego, od 2015 roku koordynatora mediów społecznościowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego - informują organizatorzy szkolenia. Wykładowca jest praktykiem zarządzającym profilami na wielu portalach społecznościowych (m.in. Facebooku, Twitterze, Instagramie, Flickr, Issuu). Za swoją pracę został dwukrotnie nagrodzony Kryształami PR za najlepszy wizerunek samorządu w mediach społecznościowych. W ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialny za organizację Święta Województwa Kujawsko-Pomorskiego i za proces tworzenia contentu wykorzystywanego do promocji Województwa.
Trudno sobie dziś wyobrazić promocję produktów bez mediów społecznościowych, dlatego też warto skorzystać z okazji. Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 190 zł (wykłady, materiały szkoleniowe, serwisy kawowe, obiad). Szkolenie odbędzie się w Poznaniu 26 kwietnia, a więcej szczegółów można się dowiedzieć pod adresem szkolenia.poznan@cdr.gov.pl.
Organizatorzy zapraszają na szkolenie uczestników z własnymi laptopami - chodzi bowiem o to, by na miejscu połączyć teorię z praktyką.
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|