KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • ODR Bratoszewice
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • Narodowy Instytut Wolności
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie

WYSZUKIWARKA

Gwarancja najniższej ceny produktów BIO w nowej kampanii Carrefour!

Opublikowano 05.06.2019 r.
Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską, ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej kampanii Act for Food, która wypełnia cel demokratyzacji BIO – bardzo istotny w strategii transformacji żywieniowej. W ramach kampanii sieć promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Carrefour skupia się na edukacji klientów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna oraz jaki jest jej wpływ na zdrowie, ale także pragnie upowszechnić dostęp do produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniższej ceny artykułów tego typu.

Kampania Act For Food powstała po to, by zmieniać postawy klientów uświadamiając im, jak mogą się lepiej odżywiać. Dlatego Carrefour podejmuje działania mające na celu demokratyzację BIO. Dzięki najnowszej kampanii chcemy edukować klientów i przełamywać główne bariery, które wstrzymują ich przed korzystaniem z produktów ekologicznych takie jak cena i brak znajomości korzyści płynących z ich spożywania. Najnowsza kampania, wykorzystując synergię wielu kanałów dotarcia z dużym naciskiem na różnorodne formaty kreatywne w działaniach digitalowych, wspiera realizację strategii sieci. – powiedział Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT i e-commerce.

Kampania „BIO na zdrowie” rozpoczęła się oficjalnie 2 czerwca br. emisją spotów telewizyjnych i radiowych. Głównym bohaterem kampanii jest Bobas (w tej roli Wojciech Mecwaldowski), komentujący otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny. Aktywacja ma silne wsparcie działaniami digitalowymi – przygotowano różnorodne formaty kreatywne, aby skutecznie i precyzyjnie docierać do różnych odbiorców. Poza komunikacją w mediach społecznościowych sieci tj. na Facebooku, Instagramie oraz You Tube, klienci znajdą szereg inspirujących materiałów edukacyjnych dotyczących żywności ekologicznej na stronie carrefour.pl. Sieć rozpoczyna również współpracę ze znaną blogerką parentingową, Bakusiowo, która będzie obalać mity dotyczące produktów bio i ich wpływu na zdrowie w serii materiałów poradnikowych. Blogerka współpracować będzie z prof. Ewa Rembiałkowską z Zakładu Żywności Ekologicznej na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW. Ponadto, sieć przygotowała wyjątkowe spotkanie dla influencerów, podczas którego rozmawiano o żywności ekologicznej oraz o ekologii.

Klienci Carrefour w najnowszym katalogu znajdą nie tylko aktualną ofertę produktów – został on wzbogacony o treści edukacyjne dotyczące produktów ekologicznych, przygotowane przez eksperta merytorycznego kampanii, prof. dr hab. Ewę Rembiałkowską oraz praktyczne porady blogerki Bakusiowo. Katalog, który obowiązuje od 4 do 22 czerwca, prezentuje szereg produktów ekologicznych z gwarancją najniżej ceny – dostępny jest zarówno stacjonarnie, jak i na stronie carrefour.pl. Dodatkowo, w sklepach znajdą się specjalne ulotki, BIOgrafie, w których wyjaśniono, czym są i jak oznakowane są produkty ekologiczne oraz opisano wartości odżywcze ekologicznych jabłek, marchwi, jajek, sera, oliwy i kaszy. W sklepach pojawią się także nowe materiały dekoracyjne nawiązujące do kampanii.

Celem Carrefour jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany nawyków żywienia dla wszystkich, poprzez realizację strategii transformacji żywieniowej. W odpowiedzi na globalne wyzwania takie jak poszanowanie środowiska naturalnego czy pochodzenie produktów oraz oczekiwania klientów, wprowadził w ubiegłym roku Act for Food. To ogólnoświatowy program konkretnych działań, dzięki któremu klienci Carrefour zyskują dostęp do wysokiej jakości produktów w rozsądnych cenach. To inicjatywa, która ma pomagać w dbaniu o zdrowie i wspólną przyszłość, zgodnie z założeniem „gdy jesz lepiej, to żyjesz lepiej”. Do tej pory sieć zaprezentowała osiem konkretów, pokazujących zmiany zachodzące w Carrefour m.in. rozwój konceptu „Zdrowa Półka”, wycofanie jajek od kur z chowu klatkowego czy więcej produktów wegańskich.

Źródło: Carrefour

kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj

POWIĄZANE TEMATY:carrefour
Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO