Rusza kampania promująca przetwory mleczarskie

Kampania promująca przetwory mleczarskie wystartowała 7 sierpnia.
Ogromnie się cieszę, że dzięki wsparciu Funduszu Promocji Mleka możemy rozpocząć kolejną wielką kampanię promującą sięganie po przetwory mleczarskie od polskich producentów – podkreśla Prezes Zarządu KZSM, Waldemar Broś. – Mierzymy się przy tym z dużymi wyzwaniami, m.in. z przekazami medialnymi mówiącymi o rzekomej szkodliwości mleka krowiego czy o wątpliwościach etycznych. Głosom sceptyków przeciwstawimy stanowisko nauki, a pseudo medycynie – poglądy lekarzy. Jednocześnie przedstawimy produkty nabiałowe jako zdrową i smaczną bazę dla wspaniałych potraw.
Kampania ma rozprawić się m.in. z mitami na temat mleka, znaczenia przetworów mleczarskich dla zdrowia publicznego czy rekomendowanego udziału mleka i jego przetworów w zdrowej, zbilansowanej diecie. Ponadto eksperci podejmą także wątki nietolerancji laktozy, zapobiegania osteoporozie oraz suplementacji diety probiotykami i prebiotykami.
Działania promocyjne obejmą przede wszystkim popularne programy telewizyjne, a ponadto serwisy internetowe i media społecznościowe.
Kampania potrwa cztery miesiące i zakończy się 15 grudnia. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytutu Matki i Dziecka.
Źródło: Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny / mleczarstwopolskie.pl
![]() |
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|