Startuje kampania „Słodka równowaga”

Opublikowano 21.09.2019 r.
Kampania „Słodka równowaga” przygotowana przez Związek Producentów Cukru w Polsce, powstała, aby pokazać społeczeństwu, czym tak naprawdę jest cukier, jaka jest jego rola w naszym organizmie oraz po to, aby obalić szkodliwe stereotypy, które narosły wokół tego tematu.
Cukier przez lata stał się synonimem wszystkiego, co niezdrowe w naszej codziennej diecie. Dlatego stawiamy sobie za cel uzmysłowić sceptykom, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowego i zbilansowanego menu, a „bycie fit” nie musi wiązać się z wyrzeczeniami i całkowitą rezygnacją ze słodkich przyjemności. Cukier to nie szkodliwe gazowane napoje i niezdrowe przekąski, ale przede wszystkim źródło energii, która jest nam potrzebna do codziennego funkcjonowania oraz smak, który jako jedyny jest nam znany już od momentu narodzin - informują organizatorzy kampanii.
Zapraszamy na stronę informacyjną programu "Słodka równowaga" pod linkiem:
Źródło: KSC
![]() |
Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
|