KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • Narodowy Instytut Wolności
  • ODR Bratoszewice

WYSZUKIWARKA

Mój Prąd: wniosek złożysz online!

Opublikowano 26.10.2019 r.
Wniosek o dofinansowanie w ramach programu "Mój Prąd" można składać online na portalu gov.pl. Do tej pory wnioski o dofinansowanie przyjmowane były jedynie w formie papierowej. Dowiedz się, jak to zrobić!

Wnioski o dofinansowanie w ramach programu "Mój Prąd" już nie tylko tradycyjnie, ale i online. Dotychczas chcąc skorzystać z dofinansowania należało złożyć dokumenty w siedzibie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub przesłać je pocztą na adres Funduszu. Od poniedziałku wniosek o dofinansowanie w ramach rządowego programu "Mój Prąd" można złożyć nie wychodząc z domu.

Nowa e-usługa to dowód na to, że nie tylko stale pracujemy nad dostarczaniem Polakom nowych i wygodnych możliwości załatwiania spraw urzędowych, ale i sprawnie reagujemy na bieżące potrzeby – powiedział podczas konferencji 21 października Minister Cyfryzacji Marek Zagórski.

 

Jak złożyć wniosek online? To bardzo proste.

Do złożenia wniosku konieczny będzie profil zaufany. Kto owego nie posiada może go założyć na stronie www.pz.gov.pl

Potrzebne będą również elektroniczne wersje niezbędnych dokumentów, które trzeba załączyć do wniosku. Są to:

  • Kopia faktury za dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, kopia faktury powinna być opatrzona adnotacją „Zgłoszono do Programu priorytetowego Mój Prąd”,
  • Dowód zapłaty faktury/oświadczenie o dokonanej wpłacie,
  • Zaświadczenie Operatora Sieci Dystrybucyjnej potwierdzające montaż licznika wraz z numerem Punktu Poboru Mocy, w którym go zainstalowano,
  • Oświadczenie o samodzielnym montażu instalacji (tylko w przypadku gdy instalacja jest montowana samodzielnie, przy założeniu posiadania niezbędnych kwalifikacji).

W kolejnym kroku należy odwiedzieć portal GOV.PL, zalogować się do panelu Mój GOV i wybrać e-usługę "Skorzystaj z programu Mój Prąd".

Kolejne kroki:

  1. Kliknij przycisk Złóż wniosek o dofinansowanie.
  2. Zaloguj się (profilem zaufanym lub jeśli masz – e-dowodem).
  3. Wypełnij wniosek, uzupełnij dane kontaktowe. Upewnij się, że w swoim wniosku podałeś poprawny e-mail. To na ten adres otrzymasz potwierdzenie podjętej decyzji.
  4. Dołącz wymagane załączniki.
  5. Sprawdź i podpisz wniosek elektronicznie (profilem zaufanym lub jeśli masz – e-dowodem).
  6. Wyślij dokumenty: wniosek z załącznikami.
  7. Potwierdzenie złożenia wniosku otrzymasz na swoją skrzynkę ePUAP na panelu Mój GOV i na podany we wniosku adres e-mail.

Pamiętaj, po wysłaniu wniosku nie możesz go edytować ani podmieniać załączników.

O ewentualnych brakach lub błędach we wniosku będzie informował e-mail wysłany na adres wskazany w tym wniosku.

Źródło: NFOŚiGW

kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj

Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO