KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • Narodowy Instytut Wolności
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • ODR Bratoszewice
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych

WYSZUKIWARKA

John Deere wśród najcenniejszych marek na świecie

Opublikowano 03.11.2020 r.
Firma konsultingowa Interbrand przedstawiła właśnie najnowszy niezależny roczny ranking „Best Global Brands”, czyli zestawienie najcenniejszych marek świata. Wśród docenionych znalazł się John Deere, który uplasował się na 89. pozycji. Jest to jedyna marka z branży rolniczej obecna w zestawieniu.

W corocznym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, John Deere znajduje się cyklicznie jako jedyny przedstawiciel branży rolniczej. Tym razem amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 89. miejscu. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,37 miliarda dolarów.

Nasza obecność w ranking Interbrand jest odzwierciedleniem pracy i zaangażowania, jaką prezentują wszyscy pracownicy naszej firmy w różnych rejonach świata. Tym bardziej jesteśmy dumni, że obecny rok jest dla wszystkich przedsiębiorstw wyjątkowy, oznaczał zmierzenie się z nowym wyzwaniem, przeformatowaniem pracy, celów, a co za tym idzie wyników. Co więcej, fakt że jesteśmy w zestawieniu obecni jako jedyni przedstawiciele branży potwierdza naszą pozycję lidera wyznaczającego trendy - mówi Marko Borwieck, prezes John Deere Polska.

Czołowa dziesiątka rankingu:

1.    Apple (wartość: 322 999 mln dolarów, wzrost 38%)

2.    Amazon (200 687; +60%)

3.    Microsoft (166 001; +53%)

4.    Google (165 444; -1%)

5.    Samsung (62 289; +2%)

6.    Coca-Cola (56 894; - 10%)

7.    Toyota (51 595; -8%)

8.    Mercedes-Benz (49 268; -3%)

9.    McDonald’s (42 816; -6%)

10. Disney (40 773; -8%)

Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników - rezultatów finansowych marki, wpływ marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek i jest to jeden z najbardziej cenionych rankingów marek.

John Deere to jedyna firma z branży rolniczej obecna w rankingu „Best Global Brands”. Amerykańska firma jest obecna w zestawieniu od 2011 roku. 

Źródło: John Deree

kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj

Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO