KalendarzRolników.pl
PARTNERZY PORTALU
  • Narodowy Instytut Wolności
  • Partner serwisu Krajowa Rada Izb Rolniczych
  • Partner serwisu KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
  • Partner serwisu Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi w Warszawie
  • Partner serwisu Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • Partner serwisu Województwo Podlaskie

WYSZUKIWARKA

KOWR na Forum Wizja Rozwoju

Opublikowano 23.06.2022 r.
przez Redakcja KalendarzRolnikow.pl
V. edycja Forum Wizja Rozwoju, odbyła się pod patronatem Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego w dniach 20-21 czerwca 2022 r. w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Podczas Forum poruszone zostały najważniejsze wyzwania stojące przed polską gospodarką, m.in. związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem, energetyką, MEW, gospodarką morską, troską o lokalną tożsamość i rozwój społeczności lokalnych. 

W ramach Forum Partnerów Krajowy Ośrodek Wsoparcia Rolnictwa przygotował panel „KOWR Produkt Polski – pochodzenie ma znaczenie”. W panelu wzięli też udział: poseł RP Jan Krzysztof Ardanowski – Przewodniczący Rady ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich przy Prezydencie RP, Arkadiusz Urban – Prezes Krajowego Zasobu Nieruchomości, Marcin Wroński – Zastępca Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Rafał Zgorzelski – Członek Zarządu PKP S.A.oraz Barbara Bisz Dyrektor Biura Produktów Grupy Krajowej Grupy Spożywczej.

Przewodniczący Rady ds. Rolnictwa i Obszarów Wiejskich Jan Krzysztof Ardanowski podkreślał wagę promocji znaku „Produkt Polski” oraz dobrą współpracę Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa z biznesem i administracją. Zdaniem Jana Krzysztofa Ardanowskiego polityka wspierania towarów wyprodukowanych w konkretnym kraju jest od lat prowadzona w Unii Europejskiej i przynosi dobre rezultaty.

Marcin Wroński – Zastępca Dyrektora Generalnego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa podkreślał, że promocja polskich produktów wymaga konsekwentnej i systematycznej pracy. „Wprowadzenie oznaczenia „Produkt Polski” to ogromny sukces polskiej gospodarki. Dwa i pół roku działań promocyjnych przyniosło wymierne rezultaty. Według ostatniego badania „Polska Wieś i Rolnictwo”, aż 69% Polaków podczas codziennych zakupów spotyka takie produkty i je rozpoznaje”.

Całość debaty pod patronatem KOWR odbyła się w duchu patriotyzmu konsumenckiego. Przedstawiciele poszczególnych instytucji potwierdzili, że każda dziedzina biznesu może się zaangażować w budowanie świadomości konsumenckiej, we wzmacnianie oznaczenia „Produkt Polski”, a tym samym - w rozwój krajowej gospodarki.

Zapraszamy do obejrzenia panelu „KOWR Produkt Polski – pochodzenie ma znaczenie” pod linkiem.

Źródło: KOWR

POWIĄZANE TEMATY:forum wizji rozwojukowr
kontakt1.jpg Redakcja KalendarzRolnikow.pl
Zainteresował Cię ten artykuł? Masz pytanie do autora? Napisz do nas tutaj
Komitet do spraw pożytku publicznego
NIW
Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030
PROO